~kosong~

Selamat Tinggal kenangan!


tak perlu melupakan kenangan pahit yang pernah berlaku dalam hidup kita. malahan, bersyukurlah kerana kita masih berada dan berpijak di bumi yang nyata ini. kenangan silam membawa pengertian dan pengajaran dalam diri kita. andai sesuatu itu sukar untuk difahami, maka terimalah hakikat ini bahawa apa yang difahami adalah apa yang dilalui.untk aku.diri aku.perasaan aku!selamat tinggal kenangan.Buku lama disimpan, buku baru dibuka! dengan catitan pertama..

" Ya Allah jadikanlah aku termasuk dalam golongan orang-orang beriman dan istiqamah dalam keimananku.jauhkanlah aku dari putus asa terhadap rahmatMu dan rasa aman terhadap tipu dayamu.Jadikanlah aku orang yang selalu bersabar dan jadikanlah aku orang yang sentiasa bersyukur kepadaMu.Dan gantikanlah apa-apa yang HILANG dari aku dengan yang lebih baik dari sisiMu. Amin ya Rabbi."

No comments: