~kosong~

Setiap malam ku berdoa,agar ku tenang merintih kehidupan...


Assalamualaikum semua...sy harap u all sihat2 dan baik2 je k..Skrg sy ada kt Johor Bharu melawat kakak yg baru jek bersalin.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik je.dapay baby girl..tp name belom ada lagi..masih mencari yg sesuai.  Smlm sy balik kg dulu. Kemain bersepah umah sy..kalau u all datang tengok..dah mcm org buat kenduri kawen jek. haha.. memang pun! mak sy baru jek lepas dapat tander masak untuk 900org! Alhamdulillah rezeki kami sekeluarga.
(-.-)
cubalah mengerti keadaan ku.ku ingin kau jadi milikku.

mood sy sejak2 kebelakangan nie tak besh. memang tak happy. ntahlah. tade sape yg memahami hati dan perasaan ini. kerja malam, balik tidur..kerja petang balik malam tidur..kerja pagi...free balik kg! apa yg dilalui seperti kosong..kosong. nak merungut rasenya dah tade guna dan tak dapat pape pun. Hati sedih sebab org yg kita sayang masih tak memahami diri...nak cakap ape lagi..hati dah malas..hati dan semakin tawar...rasa macam nak menyendiri jek.memang selama ni pun hidup bersendiri jek. Hati ni dah betul2 ikhlas dan jujur tapi selalu sgt disalah ertikan. Dah habis cuba untuk menjadi yg terbaik untuk dia. tapi masih ada yg kurang. manusia!tiada yang sempurna. "aku ni bukan Siti Aisyah yg boleh dibuat contoh kaum hawa sekarang. aku bukan Siti Khadijah yg mampu bersabar dgn dugaan yg diberikan.. Aku insan biasa. mudah terasa, mahukan perhatian,mahu dibelai...aku adalah aku..huhu"

Tolong jangan cabar sy. Sy memang suka mencari, tapi sampai masa kita sendiri tak sedar yg kita dah tak mencari...
p/s: saya dah mula serahkan pada takdir. Terima kasih juga pada seseorang..Isthiharah membawakan diri ini dekat padamu dan percaya jodoh itu memang telah tertulis dalam luh mahfuznya.

wasalam.

No comments: