~kosong~

Untuk kamu..


Assalammualaikum semua....
=============================================

Muhasabah diriku..
Ya allah,ku baru sedar akan apa yg ku lakukan selama ini.
Ya Allah,ampunilah dosaku...
ampunilah segala khilafku...aku sering alpa akan tanggungjawabku sebagai hambamu.
aku selalu melakukan kesalahan,hanya padaMu aku memohon kemaafan dan perlindungan
Aku pasrah Ya Allah,Aku Redha Ya Allah...
walaupun berat ujian yg diberikan, aku yakin ada hikmah pada semua kejadian.
seperti yg ku katakan...
aku tak mampu untuk meluahkan...
kerna lirikan itu, bukan seperti yg ku ciptakan...
Ya Allah...
Hanya dari lirikan lagu,mungkin boleh disampaikan..2 lirik lagu ini yg terpilih yg ade kne mengena dgn kehidupan ku...aku minta maaf padamu wahai manusia yg bergelar adam. 

lagu pertama ini utk awk yg selalu ada dalam hati sy,dulu,kini mungkin selamanya.
<cinta luluh>
Engkau yang telah singgah
Di dalam hidupku mengisi kalbuku
Hingga aku jatuh cinta
Bawa dalam cinta di dalam hidupku
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Ku mohon padamu,
Jangan pernah pergi,
Tinggalkan aku,Cinta ini,
 kan ku bawaKemana pun aku pergi


,Cinta ini, kan ku simpan,
 Hingga akhir hayat nanti
, Cinta ini kan abadi, Terukir dalam hati

Tanpamu ku disini, Indah.. saat bersamamu
berbagi cerita.. larut dalam cinta


Aku.. tak ingin kau jauh
Tak ingin kau hilang
Di dalam hidupku

Ku mohon padamu
Jangan pernah pergi
Tinggalkan aku

.............
Cinta ini, kan ku bawa
Kemana pun aku pergi
Cinta ini, kan ku simpan
Hingga akhir hayat nanti


Cinta ini, kan abadi
Terukir dalam hati
Tanpamu ku disini
Aku hancur luluh
Aku hancur luluh


--------------------------------------------------------------------------
lagu kedua ini, utk dia yg pernah singgah di hatiku.
ku besyukur dpt mengenalimu.. Thanks Ya Allah.


Khatimah cinta...
Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi…

========================================================= 




No comments: