~kosong~

Kesederhanaan itu kesempurnaan. :)


Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang,dan bukan siapa dia sebelumnya.
 You don't need someone to complete you, you only need someone to accept you completely.. :)

walau aku senyum bukan beerti aku selalu bahagia dalam hari,
ada yang tak ada di hati ini, di jiwa ini dan membuatkan ku hampa..
Suatu hari ku bertemu sang adam di simpang hidupku,
ku rasakan mungkin akan ada cerita cinta,
namun ada sahaja cubaan hidup, seakan aku hina.....
Tuhan tolong berikanlah aku cinta, untuk temani ku dalam sepi,
tangkap aku dalam terang-Mu, biarkanlah aku punya cinta itu.
Tuhan berikan aku cinta, kerna aku juga berhak bahagia.
berikan aku restu dan halal-Mu,

Kiranya aku jatuh cinta padamu,bermakna aku telah jatuh cinta pada keserderhanaanmu.
dan kiranya aku membenci dirimu,tidak bermakna aku membenci dirimu,tetapi
sebenarnya aku membenci egomu.
berbahagialah! itu pilihan.





No comments: